Zwroty dokonywane są zgodnie z regulaminem sklepu i realizowane przez Biuro Obsługi Klienta.

Kontakt do Biura Obsługi Klienta:

e-mail: sklep@dermahair.pl

kom. +48 536 949 448 

 

 

      Najczęściej zadawane pytania:

  1. Jak dokonać zwrotu/wymiany zakupionych produktów?

    Zwrotu należy dokonać wysyłając formularz zwrotu do BOK  sklep@dermahair.pl wraz ze skanem dowodu zakupu (paragon, faktura).

    Po otrzymaniu formularza nasz konsultant skontaktuje się z Tobą.

    Na dokonanie zwrotu masz 14 dni. Dokonując, zakupów pamiętaj, że z odstąpienia umowy sprzedaży nie będziesz mógł skorzystać w przypadku towarów dostarczonych przez nas w zapieczętowanym opakowaniu, które po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych. Dotyczy to głównie golarek, inhalatorów, kosmetyków, lokówek, pilniczków, bloków polerskich,itp . Masz wątpliwości, czy po otwarciu wybrany przez Ciebie  produkt podlega zwrotowi, skontaktuj się z naszym BOK sklep@dermahair.pl   lub telefonicznie+48 536 949 448. Pamiętaj, że zawsze z przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania.

    Przypominamy również, że konsument ponosi odpowiedzialność za pomniejszenie wartości towaru poprzez korzystanie z niego w sposób, który wykraczałby poza konieczny do stwierdzenia jego funkcjonalności i cech. Zwrot dokonanych przez Ciebie płatności dokonujemy niezwłocznie po dostarczeniu do nas zwrotu produktów i stwierdzeniu, że zostały dostarczone w stanie zgodnym z regulaminem sklepu na przykład: golarka została dostarczona w zapieczętowanym opakowaniu, takim samym, w jakim my ją dostarczyliśmy do Ciebie (produkt z ograniczoną możliwością zwrotu ze względów higienicznych i ochronę zdrowia)

  2. Kto pokrywa koszty wysyłki zwrotu do Sprzedawcy?

    Koszty zwrotu wysyłki do sprzedawcy pokrywa kupujący. W związku z tym przesyłki wysyłane do naszego sklepu za pobraniem nie będą przez nas odbierane.

  3. Czy sklep wystawia fakturę VAT?

    Wystawiamy fakturę VAT i paragony. Klient, wypełniając formularz zamówienia, wybiera sam jaki dokument chce otrzymać.

  4. Pamiętaj, jeśli masz pytania do produktu -nasz zespół zawsze jest do Twojej dyspozycji. Możesz kontaktować się z nami za pośrednictwem e-mail: sklep@dermahair.pl lub poprzez kontakt telefoniczny + 48 536 949 448 (infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00 do 17.00)

  5. Kto jest właścicielem sklepu?

    Właścicielem sklepu jest Instytut Kreatywności i Biznesu, który rozpoczął działalność gospodarczą w 2015 roku. Jesteśmy przedsiębiorstwem, które stawia na wieloletnią owocną współpracę handlową ze swoimi klientami, dlatego też wszystkie osoby i podmioty gospodarcze chcące uzyskać szczegółowe informacje na temat naszej działalności zapraszamy do kontaktu. Dokonując zakupu w naszym sklepie, masz pewność, że współpracujesz z firmą rzetelną, dla której liczy się klient. Jesteś dla nas ważny, dlatego zawsze Ci pomożemy!